Get Adobe Flash player

Szállítási információk

Rendelés, vásárlás ismertető.Rendelés, vásárlás ismertető.

Fizetési módok, termék átadása-átvétele

A vásárolt terméket a következő úton lehetséges kifizetni azonfelül kézhez kapni:

előre történő utalással egy megadott bankszámlaszámra: ekképp a legkisebb az ára, mert a szállítmányozási, csomagolás, azonfelül más anyagi terheket cégünk állja.

Postai utánvétellel az áru átvételekor a postá(s)nak kiegyenlíteni a csomag utánvételi árát, annak függvényében, hogy a postástól magától kapja kézhez a küldeményt, vagy a postán. Az utánvétel összeg kifizetésekor kapja kézhez a megrendelt árut.

előre utalással való vásárlás és átvétel: az előre történő utalás olyan aspektusból lehet hasznosabb, hogy ekkor a postaköltséget cégünk átvállalja, eszerint sokkalta kisebb áron megszerezheti az árut. Rögtön, amikor beérkezett a pénz hozzánk, abban az esetben aznap postára adjuk a terméket, így 2-3 nap alatt lebonyolítható a folyamat, valamint mérsékeltebb árú is.

előreutalásnál kérjük küldjön a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy üzenetet és akkor mi rögvest elküldjük azokat az elérési lehetőségeket elektronikus levélben az Ön számára, amire utalni szükséges a pénzt. A csekk közleményébe adja meg azt a nevet és irányítószámot, amit a megrendelésben is eljuttatott nekünk, így egyszerűen be tudjuk azonosítani. Az áru elnevezését kérjük, semmilyen esetben se tüntesse fel az utalás közleményében, csak kizárólag a saját nevét továbbá az irányítószámát adja meg, amit a rendelés folyamán írt!

Ahogy beérkezett az utalás (ez rendszerint egy-két óra, vagy 1 nap), arról telefonos rövid üzenetben értesítenek bennünket, és úgy aznap már postázzuk is a terméket ajánlott, utánvétel nélküli küldeményként, ami 1, illetve maximum két nap alatt biztos eljut Önhöz, persze diszkrét csomagban.

Postán történő vagy futárszolgálati utánvétellel való fizetés valamint átvétel: Az utánvétellel való fizetési lehetőség a legközismertebb valamint leggyakoribb. A futár a megrendelt címre szállítja a csomagot valamint az utánvétel költségének kifizetésekor odaadja azt az Ön kezébe. Átlagban elmondható, hogy 20 000 Ft-ig bezárólag egy-két dobozos rendelés esetében elsőbbségivel postázott árucikkek valamennyi kiszállítási, és egyéb költsége mindössze 1500 Ft. Eme összeg felett, amellett a küldemény súlyának megnövekedése végett, még 1800-2100-2700 forint is lehet a többlet hazaszállítási kiadás. A megrendeléskor ezt a kiszállítási összeget hozzáadja a cégünk az árucikk árán felül, ekképp láthatja Ön is, hogy részletesen mennyi lesz majd a postai hazaszállítási költsége, azaz az áruval együttesen számszerűen milyen összeget fog majd fizetni.

A postai utánvét, vagy postai utánvétel szókapcsolat azt mutatja pontosan, hogy az eladó ráír a csomagra egy utánvételi összeget, amit szeretne, hogy a megrendelő a birtokba vétel során megfizessen. Az utánvételi ár esetünkben az áru árából, a postázás díjából, valamint a csomagolási költségből áll össze. Érthető okokból ez az utánvéti összeg az igényelt árut plusz kiadásokkal növeli, amit a vásárlónak szükséges lerónia. A postai utánvéttel zajló kifizetés esetén a szállítónak szükséges átadni a csomagon lévő utánvételi árat, és ekkor a terméket megkapja. Amennyiben nincs senki a címen, otthagy egy értesítőt. A másik variáció a postahivatalban maradó utánvételi küldemény, melynél a postahivatalban marad a küldemény, nem kerül kikézbesítésre továbbá miután Önnek nem kell a saját adatait megadnia a rendeléskor, így nem fogják értesíteni a postától, hogy jött küldeménye, ekképp Önnek kell befáradnia a a megadott postacímre és megfizetni az utánvétel árát. A postán maradó áru a gyakorlatban azért nem ilyen egyszerű, amennyiben így igényli választani a megrendelését, okvetlenül böngéssze át az alábbiakat, mert hogyha már többszöri alkalommal rendelt ezen a módon, akkor is megváltoztak a kézbesítési követelményei, amikről itt tájékozódhat részletekbe menően.

Kiszállítás postahivatalban maradó csomagkéntKiszállítás postahivatalban maradó csomagként

Azt tanácsoljuk, mindenféleképpen tanulmányozza eme postahivatalban maradó tájékoztató részt, mert hiába esetleg Ön már gyakran is igényelt postahivatalban maradó csomagot és azokkal minden simán működött, azonban nemrégen sokban átalakultak a postán maradó küldemények gyakorlatára létrehozott követelmények!

Ez általánosságban a legzűrösebb hozzájutási módszer a tények szerint, számos okból kifolyólag is.

A kisméretű posták, vagy a plázákban, illetőleg bevásárló központokban lévő postahivatalok nem fogadnak postán maradó csomagokat, ekképp azt visszajuttatják a faladójához. Javasoljuk, hogy a szóban forgó város, vagy település központi postájára (főpostájára) címezzék a megrendelésüket, ha lehetséges, és máris jóval kevesebb nehézség lehet a birtokba vételnél. A postakeresűben olyan kicsi postahivatalok, illetve plázák- üzletközpontjainak postái is megtalálhatóak, ahol nem foglalkoznak postán maradó küldeményekkel, emiatt javasoljuk ne ezt, hanem a központi (fő)postákat preferálja!

Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a postán maradó csomagok esetében egyáltalán nem kapnak értesítést a postástól. Nem is tudnák hova küldjék az értesítőt, mert az Ön saját címét nem jelölte meg a megrendeléskor, hanem mindössze a posta címét illetve számát, amit a postakeresűben választott ki. Ezt súlyosbítja még, hogy számtalanszor azt válaszolják a postahivatalba besétáló személynek, hogy nem küldték el, vagy eltűnt. Ilyenkor kérjük, küldjön cégünknek a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy levelet, ahol mi e-mailben megírjuk Önnek a rendelés alkalmával adott küldeményazonosító számot. Ezzel már minden esetben átadják majd Önnek az ajánlva feladott küldeményét, amibe az árut csomagoltuk.

A postán maradó küldemények megérkeznek a főpostára /1-es számú posta/, és hogyha Ön nem oda kérte postán maradóként, akkor átviszik az Ön által megadott számú vagy című postahivatalba az Ön megrendelt küldeményét. Amennyiben az 1-es számú postára kérte, akkor ott várja Önt a főpostán.

A fő dolog: A postahivatalban maradó küldeményeknél soha semmilyen esetben sem küldenek Önnek értesítőt, ekképp Önnek szükségeltetik a megrendeléstől számított 24-48 órán belül besétálnia a kért számú vagy című postára a szóban forgó városban vagy településen. Feltéve, hogy hét munkanapon belül nem jut be a postahivatalba, abban az esetben a csomagot visszaküldik a feladóhoz. Ha a postahivatalban azt mondják, hogy nem jött meg a csomag, vagy nincs meg, abban az esetben a küldeményazonosító RAG szám megadása után bizonyosan elhárul a bonyodalom! Eme számot a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy üzenetben kérje tőlünk, és akkor mi eljuttatjuk Önhöz a lehető legrövidebb idő alatt.

Legjelentősebb nehézség a postán maradó csomagoknál hogy a kipostázott csomagot (levél formájában) nem mindig találják meg azonnyomban a postahivatalban, csupáncsak egy bizonyos küldeményazonosító (RAG) számmal, amelynél az összes postázott csomag útvonala nyomon követhető. Az alapvető fontosságú küldeményeket azonosító RAG szám jelentése szerint már teljes valószínűséggel meg fogják találni a szóban forgó postán az utánvételes ajánlott küldeményét, és odaadják Önnek az elvileg „még be sem érkezett” küldeményt.Néha előfordul, hogy a postahivatalban a kevéske ösztönzés amellett a kis bérek következményeképp, feltéve, hogy nincs pont könnyen megtalálható helyen a keresett küldemény, akkor szívesebben azt állítják Önnek, hogy nem érkezett meg, vagy nem találják. Ezért fontos a RAG szám, ami ugyanakkor egy csomag nyomkövetési szám. Eme számot a Kapcsolat menüponton át egy üzenetben kérje el cégünktől.

A megrendelést követő napon az áruja minden esetben postázásra kerül a délután 16 óráig feladott megrendelések esetén. A du. 4 óra után bejelentett megrendeléseket, ha még van rá lehetőségünk, abban az esetben tudjuk teljesíteni, de amennyiben nem sikerül, akkor csak másnap kerülnek kiküldésre. A kiküldött összes küldemény saját RAG számot kap, ezért kikereshető a posta számítógépe alapján.

A postán maradó megrendelés utáni napon, kérésre megírjuk Önnek ezt a bizonyos küldeményazonosító számot, ámde e nélkül is besétálhat a postahivatalba és kikérheti a küldeményét, ha normális alkalmazottak vannak, akkor megkeresik Önnek szélsebesen és megkapja.

Hogyha valamilyen okból mégsem küldenénk ezt a küldeményazonosító RAG számot e-mailben, abban az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, feltéve, hogy besétált a postahivatalba és ott azt közölték Önnel, hogy nem jött meg a csomag, vagy nem találják. A Kapcsolat menüponton keresztül küldjön el cégünkhöz egy levelet!

Azért ilyen fontos, hogy valós levelezési címet valamint telefonszámot közöljön velünk, hogy a kapcsolatfelvétel lehetséges lehessen. Netalántán ilyen kiküldési zavarnál el tudjuk Önt érni, hogyha nem válaszol a levelünkre.

Szállítás szokásos postai utánvétellel, megadott címre való kiszállítással

A hagyományosnak azonfelül leggyakoribbnak számon tartott postai utánvétel lakásra való házhozszállítása során a postás kisebb értéknél (100 000 forintig) kiviszi a küldeményt a házhoz, és ott a birtokba vételkor le tudja róni a postaköltséget a rendelő úgy, hogy a helyszínen a szállítónak odaadja az utánvét árát. Az utánvét ára az igényelt árucikk(ek) összegéből, a posta- utánvételes, amellett csomagolási kiadásokból tevődik össze. A megrendelésénélegyébiránt mindig szerepeltetjük a kézbesítési összeget is tételesen, ezzel tudhatja, hogy a megrendelt árucikken felül mennyibe kerül a hazaszállítás.

Címre való kiküldéskor utánvét során, ha nem talál senkit a megadott címen a postás vagy a szállító, vagy magasabb értékű az utánvétel ára, abban az esetben rendszerint hagy egy értesítőt a postaládában Önnek.

Sajnálatosan azt kell az eddigi példák szerint megállapítanunk, hogy a kiszállítási ellátás nem mindenkor kifogástalan, sok esetben értesítőt sem hagynak ott a postások vagy a szállítók valamilyen ok miatt, és ilyen esetekben az általunk feladott küldeményt visszafordítják cégünkhöz, mert Ön nem is tud a csomag kiérkezéséről, mert nem kapott róla értesítőt, hogy ott járt vele a postás/futár. A megoldás az, hogy a rendelés után 2 nappal legfeljebb, feltéve, hogy nem kézbesítik ki az adott lakcímre a csomagot, abban az esetben fel kell adnia számunkra egy levelet a Kapcsolat menüpontra kattintva. Ezután a küldeményazonosító számot megadjuk az Ön számára és ezzel biztosan ki tudják keresni a postán.

Bármilyen panasz, vagy 48 óránál régebbi rendelés esetén, ha nem jutott el Önhöz a küldeményünk, akkor legyen szíves, vegye fel velünk a kontaktust oly módon, hogy ír egy üzenetet a nehézségeiről a KAPCSOLAT menüponton keresztül!

Postázás előreutalásnál

Amennyiben Ön előre utalta részünkre a termék(ek) összegét, olyankor az utalás megérkezését követően, amiről SMS-ben értesítenek minket, még azonnal aznap kiküldjük a csomagot. Az árut sima külső hatásoktól védett fóliás kíváncsi szemek elől elzárt amellett nem kitapogatható zacskóba zárjuk, a tartalmát nem szerepeltetjük rajta. A diszkrét csomagunk ajánlottan kerül feladásra utánvétel nélkül.

Hogyha esetleg el kellett mennie otthonról ekképp a postás/futár nem tudta odaadni, abban az esetben hagy egy értesítést a postaládában. Ezzel szükséges bemennie a postára és birtokba vennie a fizetés nélkül odaadott tapintatos kinézetű ajánlott levelét.

Feltéve, hogy nem lett bedobva értesítés amellett már jó pár napja igényelte az árut, olyankor minden bizonnyal a postás/szállító nem hagyott ott üzenetet Önnek, viszont a postán ott lesz a csomag. Amennyiben még így se találják meg, írjon cégünknek a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy értesítést és segítünk Önnek! Az átutaláshoz szükséges kifizetési információinkat ennek a lapnak a legfelső részén találja meg a FIZETÉSI MÓD-nál.

Hazaszállítás tempója, időtartama, plusz sürgősségi szolgáltatásHazaszállítás tempója, időtartama, plusz sürgősségi szolgáltatás

A hazaszállítás időtartalmának lecsökkentése, azonkívül a kedves vevő mentől jobb ellátása kereskedésünk meghatározó kívánalma! természetesen a kedvező kiküldési díjakat előtérbe helyezve a magyar posta árai valamint gyorsasága az irányadó, vagy a futárszolgálat.

A délután 4 óráig kivitelezett rendeléseknél aznap lezajlik a dropship, értsd a csomagok közvetlenül a vevőhöz történő szállítása. Így az aznapi postára való feladásnál a postahivatal 1-2 nap leforgása alatt biztosítja a küldemények célba juttatását a teljes Magyarországon belül. Ez az időtartam ténylegesen is is teljesíthető. A szállítmányozási szakszolgálatok (futárszolgálatok) 24 órás végrehajtást biztosítanak.

Minden csomagot alapesetben normál elsőbbségi kiegészítő lehetőséggel vesszük igénybe, amelynek többlet díja nem haladja meg a 90 forintot sem.

A vevő kérhet postai külön sürgősségi szolgáltatást is (EMS), ami garantálja, hogy a még aznap kivitelezett igényléseket másnap a szállító cég 5600 forintos díj ellenében a nagyobb településekre, a városokba délelőtt 9-re a kisebb települések esetében maximum déli 12 óráig kézhez juttatja.

A posta normál elsőbbségi ellátása nem szavatolja 100%-ban a másnapi címzetthez juttatást, ezért ha bárkinek okvetlenül szüksége van másnap a küldeményre, abban az esetben igényelhet kivételes sürgősségi lehetőséget az úgynevezett EMS lehetőséget, mely esetében a posta szavatolja a következő nap délelőtti átadást.

Postaköltség, utánvétes kiadások, csomagolási költségek a megrendelésnél

A postahivatali utánvétellel való vásárlás egy többe kerülő módszer, mert az árucikk árán felül a posta utánvételi szolgáltatás költségét is a megrendelőnek szükséges állnia, nem úgy, mint az előre történő utalásnál, mert akkor cégünk felvállalja teljes egészében a postázási továbbá a további hozzá járuló költségeket.

A kiszállítási, csomagolási, illetve utánvéti díj összege rendszerint kevésbé értékes küldemények esetében 1500 Ft alatti.

A nagyobb értékű, ezért valamelyest súlyosabb csomagok esetén az 1800-2200-2700 Ft-ot is elérheti, viszont az igénylésekor a kiszállítási költséget szerepeltetjük külön az árucikk fogyasztási árán kívül, ekképp pontosan tisztában lesz azzal, hogy mennyi lesz az egész megrendelése összeadva.

Az aktuális posta, utánvétes, csomagolási teljes költséget, ami pluszban rájön a termék árára, azt a rendeléskor a rendszer részletezi az Ön számára.

A létező legolcsóbb továbbá legmegfelelőbb házhozszállítási megoldást kínáljuk fel az Ön számára a legnagyobb tapintatosság mellett.

bajok valamint teendők az átvétellel, kiszállítással összefüggésben

Természetesen a kézbesítést azonkívül a kiküldést is csak emberek teljesítik, ekképp elvétve hibát véthetnek. Ezzel nincs is probléma, mert valamennyi eshetőségre készen áll a problémaelhárítás a lehetséges kellemetlen problémák elhárítására.

Nem azt a féle illetve darabszámú terméket kapta, mint amit kért az igényléskor

Mivel netes patikánknak naponta több, mint száz igénylése van, ekképp lehetséges, hogy pillanatnyi figyelmetlenség következményeképp véletlenül nem annyi mennyiségű vagy nem azt a féle terméket csomagoljuk be. Ennek természetesen roppant kicsi a valószínűsége, viszont, ha ez történt Önnel, abban az esetben sincsen baj, minthogy nincs egyéb teendője, mintsem a weboldal alján található levélküldő űrlapon eljuttatni nekünk egy panaszbejelentő üzenetet, melyet rögtön felderítünk még azon a napon, valamint ha ekképp zajlott, abban az esetben kijavítjuk a ballépésünket persze grátisz.

Az árut összetörve illetve kiszakadva kapta meg a csomagból kivéve

Sajnos a szállítás során a nem megfelelően kezelt valamint házhozszállított csomagok bizony kárt szenvedhetnek. Ezekre a hibás csomagokra a Magyar Posta vállalja a garanciát, vállalatunk nem fog kártérítést nyújtani az egyéb fuvar cégek által okozott károkért.

Ezen probléma általában csak igen kevés alkalommal jött elő, viszont a megrendelők mondták, hogy a buborékfóliás levél fel van szakadva, ellenben ettől még egyáltalán nem lett baja a készítménynek, eszerint nem óhajtottak a feltehető csekély sérüléseken problémázni.

Nem kapta meg a küldeményt időben

Cégünk alaposan figyel a gyors, aznapi dropshipre (házhozszállításra), így minden egyes nap feladjuk a 16 óráig lebonyolított igényléseket. Ezeknek egy, illetve maximum két nap leforgása alatt oda kellene érnie egész Magyarországon belül bárhová. Amennyiben két napon belül nem kapta meg a csomagját, abban az esetben mindenféleképpen jelezze ezt számunkra oly módon, hogy a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy üzenetet juttat el hozzánk a gondjáról, melyben tüntesse fel, hogy milyen jellemzőkkel továbbá milyen árucikket igényelt, ami még nem jött meg.

Annak, hogy miért nem kapta meg a küldeményét, szerintünk a következő okai lehetnek:

• Nem dobott be a postás értesítést, emiatt nem sétált be felvenni a postahivatalba, valamint hozzánk visszajuttatták a küldeményt. Ez többnyire a postahivatalban maradó küldemények esetében történhet meg, illetve abban az esetben, amennyiben az adott helyen az utánvétet végző kézbesítő postás/futár és a megszokott postás teljesen más. Így tehát feleslegesen reklamál a már netalán régen ismert postásánál, mivelhogy nem is ő kapja az utánvételes küldemények hazaszállítási munkáját. Még megszokott címre való kézbesítésnél is előfordul sokszor, hogy nem hagynak ott üzenetet, ekképp Ön nem tudhat a küldeményünkről és egy-két nap elmúltával visszajuttatják a feladójához.

Azt ajánljuk, hogy mindenféleképpen írjon nekünk, hogyha a megrendeléstől számítva maximum 48 órán belül nem nem jött meg az ajánlva feladott utánvétes csomagunk, és akkor mi eljuttatunk Önhöz egy küldemény nyomkövetési számot (ún. RAG számot), amire odaadják Önnek értesítés hiányában is a csomagot. Azaz 48 óránál tovább semmiféleképpen se várjon, hanem írjon nekünk a Kapcsolat menüpontban egy pár soros üzenetet!

• A csomag a postahivatalban elkallódott. Ez esetben Önnek csakúgy jeleznie kívánatos felénk, hogy a csomag nem érkezett meg. Mi utánajárunk, és ha elveszett a termék, úgy annak az összegét a postahivatal cégünknek visszatéríti, viszont már aznap, amikor ezt megtudtuk és beigazolódott, hogy elkallódott, akkor mi azonnal postázzuk az Ön számára újfent az igényelt terméket és az azt követő napra alighanem meg is érkezik.

Ilyenre egyébként egyszer volt mostanáig precedens. Az a legfontosabb, hogy ha nem kapta meg a küldeményt, akkor mindenképpen üzenjen nekünk, mert az biztos, hogy postázzuk még aznap adu. 4 óráig feladott megrendeléseket!

• Nem lett postázva a csomag.

Világhálón működő kereskedésünknek mindig rendelkezésre áll raktáron bármilyen mennyiségű készlete, ezért kis híján garantált, hogy nem fordulhat elő, hogy elfogynak a készítmények, és nem tudjuk elküldeni a rendelt árucikkeket. Netalántán előfordulhat az, hogy a rendelés megírását követően valamely levelezési rendszer nem továbbítja a megrendelést cégünkhöz. Erre még nem tudunk egy precedenst sem.

 

Küldeményeket nyomon követő illetve küldeményeket azonosító szám, ún. RAG szám eljuttatása Önnek elektronikus levélben, feltéve, hogy nincs meg a csomag

Hogyha azt a felvilágosítást kapja a postástól, illetve a postától, hogy semmifajta csomagja nem jött Önnek, abban az esetben majdnem biztos lehet benne, hogy a postahivatalban elkeveredett a csomag. Ilyenkor egy ún. csomagokat nyomon követő RAG számot igényelnek, mert az összes csomagnak van egy saját azonosítószáma, és annak segítségével már megtalálják az Ön küldeményét a postahivatalban a számítógépükbe beírva. A csomagokat nyomon követő RAG szám bemutatását, vagy bemondását minden esetben a postahivatalban kívánatos végezni, és nem a postásnak megmondani, hogy járjon utána.

Ez a küldeményeket nyomon követő szám mindig két betűvel indul amellett 14 számból álló számsor követi. A két betű, mellyel kezdődik, az R és az L továbbá utána 14 db szám.

A csomagját délután 4 óráig lefolytatott igénylésnél még azon a napon postázzuk, és egy vagy két nap elteltével már át is veheti. Amennyiben maximum két nap elteltével nem érkezett meg, akkor okvetlenül juttasson el nekünk a KAPCSOLAT menüpont használatával egy pár soros levelet a panaszával – adatainak feltüntetésével, és akkor mi nyomban válaszolunk és megadjuk Önnek ezt a bizonyos küldeményeket nyomon követő RAG számot. Ezzel a RAG számmal ha bemegy a postahivatalba, ahol így már a számítógépbe beírva pontosan tudni fogják, milyen küldeményről érdeklődik, azonfelül előkeresik Önnek.

Tapintat, csomag látványa- külleme

Cégünk nélkülözhetetlen irányvonala a titoktartás! Az igénylése semmiféle esetben se fog kiszivárogni harmadik fél felé, azt más embernek nem kézbesítjük. Sok személynek jelentős nehézségetokoz, hogy hova is rendeljék a küldeményt, nehogy bárki is megtudhassa. Még a szüleivel illetve más közös háztartásban él valakivel és emiatt nem kíván kényelmetlen kíváncsiskodást, így bukkan fel a kérdés, hogy hová is küldessem a csomagot?

A megoldás meglehetősen egyszerű és természetesen a legtapintatosabb. Egy nagyobb postára postán maradó küldeményként. Az okból is roppant praktikus ez a variáció, mert így Önnek még a személyes adatait sem szükséges számunkra megírnia, hanem kizárólag a postahivatalnak a címét vagy a számát (bármely nagyobb település főpostája az 1. számú posta), amit a postakeresűnkből tud majd kiválasztani. Azért ez a dolog nem ennyire könnyen kivitelezhető, jó egynéhány ismeret továbbá dolog létezik a postán maradó csomagoknál. Ha postán maradó csomagot kíván választani, vagyis, hogy a postán benn maradhasson a csomagja és ne kézbesítsék ki, olyankoraz alábbiakat mindenféleképpen tanulmányozza át alaposan: szállítás postán maradó küldeményként!

A csomag illetve a küldemény külleme

A feladott küldemények külseje továbbá kinézete igen szerény, semmi nem utal a tartalomra. A feladó magánszemély lesz a kényelmetlen kérdések kiküszöbölése érdekében. A küldeményt a gyakorlatban levélként küldjük, mert így kevesebbe kerül a csomagénál. A levél egy légbuborékos fóliával bélelt boríték, melyet még kitapintani sem lehet, valamint ekképp nem tud sérülni sem a boríték tartalma, nálunk például a patikaszerek.

A kisebb értékű vagy súlyú- illetőleg nagyságú megrendeléseket szóval egy béléssel rendelkező levélben küldjük, aminek kinézete a következő képen látható:

A jelentősebb árú, vagy nehezebb, nagyobb méretű igényléseket dobozban postázzuk.

Amikor telefonálunk Önnek az igényléskor adott telefonszámon

A megrendelésben megadott telefonszámon kizárólag teljesítési, szállítási bajok esetén hívjuk fel a végső esetben, amennyiben e-mailjeinkre nem reagál egyáltalán. Az igénylés tudomásul vétele miatt semmi esetre sem hívjuk telefonon, hanem csupán egy visszaigazoló levelet írunk Önnek.

Esetleg abban az esetben hívnánk fel Önt, amennyiben sürgős szállítást választ a következő napra. Amennyiben talán a leírt rendelési információkból hiányzik valami, úgy nem tudjuk teljesíteni az igénylést. A telefonálásnál minden esetben az igénylést leadó egyént kérjük telefonhoz, és megbizonyosodunk arról, hogy kivel beszélgetünk, valamint ha a neje vagy barátja venné fel a telefonját, abban az esetben se aggodalmaskodjon csak egy eltévedt hívás voltunk egy rejtett számon, amit nem is tudnak visszahívni, valamint visszakeresni. Így Önnek nem lesz kényelmetlensége! Eszerint a tapintat maradéktalan.

 

Garancia

Gyógyszerkereskedő cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség valamennyi tanúsítványával rendelkezik, amellett valamennyi portékájára pénz visszaadási vagy csere szavatosságot garantál tisztelt megrendelőinek!

Netes gyógyszerkereskedésünkben nem történhet meg semmikor sem, hogy a nem legális gyógyszerértékesítőkhöz hasonló módon nem eredeti árucikkeket adjunk el Önnek. Cégünk jó hírneve, hivatalos működtetési jogosítványa, online patikai valamint gyógyszer értékesítési felhatalmazása végett sem engedhetné meg, hogy leutánzott orvosságot értékesítsen, mert akkor bevonják a cég összes felhatalmazását. Elvennék státuszát, bár mi hazánkon kívül még 31 gyógyszergyárral, 895 hagyományos gyógyszertárral vagyunk szerződésben. Továbbá még 18 országban vannakjól prosperáló online gyógyszertáraink.

A következőkben leírjuk Önnek azt a 3 legnagyobb szövetséget és testületet, melyek a patikák, azonfelül internetes gyógyszerkereskedések üzemeltetését, szolgáltatását, azonkívül az igényelt, illetve kiadott szereket vizsgálják amellett ellenőrzik, nem megfelelő színvonal esetén felfüggesztik a gyógyszertár működtetését, és megvonják a működéshez szükséges jogosultságait.

A Kapcsolat menüpontban előjönnek Önnek a számítógép képernyőjén cégünk és az internetes gyógyszertárunk nevére kiállított legnagyobb szintű globális gyógyszer ellenőrzési szervezetek hiteles engedélyei. Az engedélyek képeken láthat majd a domain nevünkre utaló sűrű vízjeleket, amelyet az okból volt szükséges rátennünk, hogy a nem hivatalosan funkcionáló, hamis patikaszereket kínáló webáruházak ne tudják lemásolni e legális engedélyek igazolásait azonkívül átírni a sajátjukra.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a KAPCSOLAT menüpontnál ellenőrizhetőek valamennyi hivatalos adatunkkal egyetemben.

Ezen hivatalos igazolások meglétével már letisztulhat Ön előtt a kép, hogy vállalatunk egy legálisan tevékenykedő internetes patika, és nem a néhány tucatnyi engedély nélküli hamisított gyógyszerárusító website-ok egyike, amire a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) is felhívja a figyelmet.

Cégünk ezen felül csere biztosítékot, végső esetben pénz visszatérítési jótállást is biztosít minden árucikkére, az alább felsorolt garanciális feltételek mellett, amennyiben:

• Ön felnőtt korú.

• Ön nem alkalmazott kábítószert, tudatmódosító készítményt szedés alatt vagy azt megelőzően.

• Ön teljesítette a medicinára vonatkozó betegtájékoztatót teljesen.

• Ön nem használt koffein, taurin, és/vagy alkohol alapanyagú ételt, innivalót, illetve egyéb különböző terméket a szer beszedése közben és előtt.

• Ön nem kínlódik máj, szív, vese, tüdőbetegségben valamint nem szed erre/ezekre patikaszereket.

• Ön nem alkalmaz nitrát származékot tartalmazó, illetve egyéb más értágító, erős vérnyomást csökkentő, illetve vízhajtó gyógyszerkészítményeket.

• Ön nem érintett pánikbetegségben, nincs semmilyen lelki, mentális betegsége, és nem szed antidepresszánsokat.

• Önnek saját hibáján kívüli okokból nem volt hatásos e termék.

• Ön beleegyezik abba, hogy IP címét azonkívül adatait az adatbázisunkban tároljuk.

Ha eleget tett eme felsorolás elvárásainak, azonkívül a pirula saját hibáján kívüli okokból nem volt eredményes Önnek, visszafizetjük a szer értékét, illetve elcseréljük egy más alapanyagú gyógyszerre elsőként.

Pénz visszaadási vagy cserére vonatkozó biztosíték működése a gyakorlatban

Ha beteljesedett, hogy Ön minden kívánalmat betartott és mégsem hatott a tablettánk, abban az esetben dönthet, hogy a pénzét szándékozza visszakapni, vagy esetleg cseréljük ki a gyógyszerét egy másik hatóanyagú gyártmányra. Szokás szerint kínálunk Önnek egy további alapanyagú cserekészítményt, melyet teljesen díjtalan küldünk ki az Ön számára. Zömmel a más különböző hatóanyag már teljes győzelem szokott lenni, mert létezik olyan dolog hallatlan ritkán, hogy egy alapanyag valamiért nem eredményes egy embernek. Ellenben amennyiben kipróbál egy további alapanyagú tablettát, abban az esetben megdöbben az eredménytől, amellett biztos másképpen áll hozzánk.

Ha vissza szándékozza kapni a pénzét

Abban az esetben nincs más tennivalója, mint, hogy juttasson el nekünk a KAPCSOLAT menüpontban egy reklamáló levelet, és akkor kap egy Claims Identification Number-t, magyarul egy reklamációs azonosító számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, legyen szíves, küldjön el a gyógyszerkereskedésünknek egy kérvényt a postán arra a névre valamint címre, amiről a csomagja jött. Ebben a levélben tanácsoljuk, írja le az Ön kedves nevét, személyi adatait, azonkívül a felmerült bonyodalmát a gyógyszerkészítménnyel összefüggésben. Kérjük, írja le e levélben, hogy miféle hatást amellett mellékhatást érzékelt a gyógyszerkészítmény alkalmazásakor, illetve minden, a hatással összefüggő tettét. Pl. ivott-e koffeint tartalmazó italokat, illetve szeszt a szedése előtt illetve alatt, és használt-e kombinálva vele másmilyen patikaszereket, azonfelül hogy hányadik évében jár. Hogyha postázta ezt a hagyományos írásos levelet a kiszállításkor kapott névre és postafiók címre, akkor kérjük, írjon számunkra újra a Kapcsolat menüponton át egy rövid üzenetet, melyre egy napon belül felelünk.

Ha megérkezett gyógyszerkereskedésünkhöz a hagyományos levele és azt átnéztük (4-10 nap), akkor ellenőrizzük ,hogy mi történhetett, amellett hogyha Ön az útmutató szerint alkalmazta a szert továbbá minden lényeges követelményünket megfogadta, akkor jogosult a jótállásra, így visszatérítjük Önnek a kiadását! Kérjük, ilyen esetben ne feledkezzen el a kézírással készült levelében megadni az átutaláshoz nélkülözhetetlen személyi adatokat. Pusztán kézzel írt kérvényt hagyunk jóvá, minthogy azt le kell fénymásolnunk valamint beküldeni a központba az adminisztráció végett. Amennyiben akármely adatát nem küldi be, ami alapvető a pénz visszafizetési jótállás teljesítéséhez, akkor az átutalást nem áll módunkban teljesíteni. elsőnek, kérjük, legyen szíves, küldje vissza a rendelt portékát, amely hatástalan volt, és mi ellenőrizzük, hogy gyógyszerkereskedésünktől van-e. A megrendeléskor mindenkor egy jól elrejtett jelet teszünk a termék dobozára, levelére, ekképp felismerjük, hogyha nem cégünktől származik a visszaküldött árcikk. A pénz visszatérítési garanciát csupán akkor tudjuk teljesíteni, ha a termék leveléből (bliszter) csupáncsak konkrétan legfeljebb egy tabletta hiányzik, vagy zselékészítmény esetében egy tasak. Ha egynél több szem hiányzik, akkor nem tudjuk majd egyik féle jótállást sem garantálni Önnek még aktív reklamáció esetén sem!

Hogyha Ön a garanciáját meg szeretné kapni, abban az esetben kérjük, legyen szíves, a KAPCSOLAT menüpontra kattintva juttasson el nekünk egy levelet, jelezve benne a Claims Identification Number-t, úgymond az egyedi panaszbejelentő azonosító számot, továbbá tüntesse fel a bankszámlaszámot azonkívül az utaláshoz kellő összes adatát. Feltéve, hogy ezen adatokat du. 4 óráig elküldi nekünk, akkor még aznap visszatérítjük a pénzét, mely egy nap alatt beérkezik a számlájára. Erről egy képernyőképet tárolunk el, ha tán bizonyítanunk kell, hogy utaltunk Önnek. A rendelés elfogadásával mindezen szabályzatot Ön nyugtázza.

Hogyha ki szeretnécserélni a terméket

Amennyiben az Ön számára valamiért nem volt sikeres a kiszállított termékünk, vagy nem reagált megfelelően pont arra a hatóanyagra, de a pénzvisszafizetéssel nem megy semmire, hanem inkább megpróbálkozna egy másik hatóanyagú készítménnyel, akkor kérjük, juttasson el számunkra egy reklamáló levelet a KAPCSOLAT menüpont használatával. Ilyenkor majd adunk egy Claims Identification Number-t, azaz egy panaszbejelentő azonosítási számot.

Ezután juttasson el nekünk egy kézzel írt papír alapú levelet arra a névre és címre, ami a megrendelt termék kézhez kapásakor annak feladójaként meg volt jelölve! Ebben a levélben kérjük, legyen szíves, írja le az Ön kedves nevét, személyes adatait, hogy mely lakáscímre vagy postacímre adjuk fel pontosan a másik árucikket továbbá azt is, hogy mire kívánja, hogyha kicserélnénk a készítményt! Általában felkínálunk Önnek a legjobb tudásunk alapján egy eltérő alapanyagú szert, mely gyógyszerkereskedésünk szakértői szerint már hatásos lesz. Feltéve, hogy a két készítmény ára között eltérés van, az átutalással, egyeztetés után kivitelezhető.

Ezután Önnek nyugtázzuk a kérelmét, ami után nincs egyéb tennivalója, mint hogy visszaküldi postán ajánlva, a kézírásos offline üzenetet (ami tartalmazza az adatait, telefonszámát, a cserélendő szer nevét, a Claims Identification Number számával, úgymond az egyedi panaszbejelentő azonosító számával egyetemben); amellett a rendelt küldeményén szereplő Feladó nevére és postafiók címre (ez lenne cégünk) a kibontott továbbá megmaradt szert szíveskedjék visszajuttatni.

Feltéve, hogy beérkezett cégünkhöz a visszaküldött árucikk, az Ön személyes adatai és a Claims Identification Number (reklamációs azonosító szám), abban az esetben azt feldolgozzuk majd egy-két nap elmúltával a kérelmében olvasható adatok alapján postázzuk az Ön részére a csere gyógyszert. A kézzel írt offline (papír alapú) kérelem azért szükséges, mert gyógyszerkereskedésünknek le szükséges fénymásolni a hozzánk küldött üzenetét és el szükséges küldeni a központba adminisztrációs munka.